TikTok yritysten ja organisaatioiden markkinoinnissa // kesäyliopisto
Aika ja paikka 8.2.2023 klo 12–15, verkkokoulutus
Kouluttaja Teknologia- ja tietoasiantuntija Jarkko Koivuniemi
Kohderyhmä Koulutus on tarkoitettu kaikille sosiaalisessa mediassa viestiville: esimiehille ja päättäjille, asiantuntijoille, kehittämisen, myynnin ja markkinoinnin parissa toimiville. Koulutus soveltuu julkisen-, yksityisen ja kolmannen sektorin työntekijöille.
Hinta 115 €, arvonlisäveroton kesäyliopiston koulutus
Viimeinen ilmoittautumispäivä 24.01.2023
Sisältö
Vahvista markkinointia sosiaalisessa mediassa, ota käyttöön TikTok! TikTokin käyttäminen on ohittanut paikoin Instagramin käytön. TikTokin käyttäjämäärät ovat huimassa kasvussa Suomessa ja muualla. TikTok on ennen kaikkea sosiaalisen median videopalvelu, mutta millaisia ovat TikTokin mahdollisuudet yrityskäytössä. Miten TikTokissa tuotetaan lyhyitä videoklippejä? Mitä on otettava huomioon TikTok-sisällön suunnittelussa? Miten TikTok-video voi nousta vaikka kansainväliseksi viraaliksi?
Organisaatioiden sosiaalisen median viestinnän kehittäminen on avainroolissa vaikuttavuuden lisäämisessä. Sosiaalisen median käyttö on noussut pandemia aikana 43%.
TikTokin käyttäminen on ohittanut paikoin Instagramin käytön. TikTokin käyttäjämäärät ovat huimassa kasvussa Suomessa ja muualla. TikTok on ennen kaikkea sosiaalisen median videopalvelu.
Pääset perehtymään seuraaviin näkökulmiin:
- Organisaation tai yrityksen TikTok-kanavan ylläpitäminen
- TikTokin mahdollisuudet yrityskäytössä
- Videoiden luominen TikTokin omalla editorilla
- Videoiden julkaiseminen ja toisten TikTok-käyttäjien videoiden katselu
- TikTok videoiden kohderyhmän valinta ja videoiden tekeminen kohderyhmälle
- TikTokissa toimivat sisällöt ja julkaisemisen keinot
Koulutuksessa opit
Miten TikTokin somestartegia kannattaa laatia?
Miten suunnitella sisältöä TikTokkiin?
Miten TikTok-kanavaa hallintaan?
Miten TikTokin vaikuttavuutta mitataan?
Miten TikTokia voi käyttää yrityksessä?
Miten eri sidosryhmiä voi tavoittaa TikTokin avulla?
Ohjelma
TikTok lyhyesti – millaisesta kanavasta on kyse?
- kohderyhmät, käyttäjämäärät
- Ilmiöt, mikä suosittua?
TikTok yritysten ja organisaatioiden näkökulmasta
- strategia ja tavoitteet
Kenelle ja kuinka yritys voi viestiä TikTokissa?
TikTokin mahdollisuudet yritykselle
- Sisällön suunnittelu
- Analysointi ja mittaaminen
Mitä otettava huomioon TikTok-sisällön suunnittelussa?
- Sisältötyypit ja videot
- Sitouttaminen ja konversiot
Kanavan tarjoamat työkalut ja muut työkalut
Maksettu mainonta
Esimerkkejä
Kouluttaja Jarkko Koivuniemi
”Taustani on teknologiassa ja koulutuksessa. Olen kouluttanut, sparrannut ja konsultoinut erikokoisissa yrityksissä ja organisaatioissa. Olen monialaosaaja mm. yritysarkkitehtuurin puolelta, tietoturva- ja -suoja-asiantuntijuudessa. Minulla on yli 20 vuoden kokemus teknologiasta, kumppaneina mm. Microsoft ja Adobe.”
// Koulutus järjestetään yhteistyössä Mikkelin kesäyliopiston kanssa.
Lisätietoja koulutuksen sisällöstä
koulutussuunnittelija Marja Hyttinen | marja.hyttinen@riveria.fi | 050 374 1066
Ilmoittaudu koulutukseenIlmoittautumislomake
Apua ilmoittautumiseen
Kesäyliopisto p. 013 244 2540 // kesayliopisto@riveria.fi
koulutussuunnittelija Marja Hyttinen | marja.hyttinen@riveria.fi | 050 374 1066
Kaikki täydennyskoulutukset