In English Russian Yhteystiedot Hanketoiminta Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä
Onnistu haastavissa asiakaspalvelutilanteissa verkkoalustoilla // kesäyliopisto

Jaa
Etusivu > Täydennyskoulutukset > Onnistu haastavissa asiakaspalvelutilanteissa verkkoalustoilla // kesäyliopisto

Onnistu haastavissa asiakaspalvelutilanteissa verkkoalustoilla // kesäyliopisto

Aika ja paikka 13.10.2022 klo 8.30–11.30, verkkokoulutus

Kouluttaja Asiantuntija, puhe-judon™ kouluttaja Tero Ålander

Hinta 95 €, arvonlisäveroton kesäyliopiston koulutus

Viimeinen ilmoittautumispäivä 28.09.2022

Sisältö

Miten asiantuntemus välittyy verkkovuorovaikutuksessa?
Miten kerätä ja välittää tunnetietoa sähköisessä kanavassa?
Miksi viestintä sähköisessä kanavassa helposti epäonnistuu?

Verkossa vuorovaikutamme erilaisten teknisten laitteiden välityksellä, eikä meillä ole mahdollisuutta kasvokkain tapahtuvan viestinnän tavoin välittää tai tulkita tunnetiloja. Ihminen ei katoa mihinkään, vaikka viestimme verkossa. Yksinpuhelun ja väittelyn sijaan tavoitellaan vuoropuhelua, jolloin osapuolten kesken voidaan rakentaa luottamusta. Ihminen päihittää toistaiseksi tietokoneen monessakin asiassa: oppimisessa sekä joustavassa ja luovassa ajattelussa, mutta ennen kaikkea vuorovaikutuksessa toisten kanssa. Syynä on ihmisen kyky tuntea empatiaa.

// Koulutuksen tarkempi sisältö

  • Verkkovuorovaikutuksen haasteet – miten kerätä ja välittää tunnetietoa sähköisessä kanavassa?
  • Onnistu asiakas- ja palveluviestinnässä verkkoalustoilla
  • Haastavat ja tunnepitoiset asiakastilanteet sähköisen viestinnän kanavissa
  • Tietoverkot ja viestintä – uhka vai mahdollisuus?
  • Voiko verkkovuorovaikutuksessa ylipäätään onnistua – miksi viestintä sähköisessä kanavassa monesti epäonnistuu?
  • Miten asiantuntemus välittyy verkkovuorovaikutuksessa?
  • Millä tavalla luottamus tietoa ja asiantuntijuutta kohtaan syntyy verkkovälitteisesti?

 

// Kouluttaja
Asiantuntija ja kouluttaja, resilienssi- ja tunneälyvalmentaja Tero Ålander on toiminut monipuolisissa tehtävissä sekä kotimaisissa että kansainvälisissä eri toimialojen organisaatioissa. Tekemisen painopisteet ovat olleet henkilöstö-, asiakastyytyväisuuden kehittämien sekä omistajatyytyväisyyden varmistaminen.

Osaamiseen kuuluvat maltillisen konfliktinhallinnan menetelmät sekä työpaikan sisäisten haastavien viestintä- ja vuorovaikutustilanteiden hallinta, joista käytännön kokemusta on kertynyt kolmelta vuosikymmeneltä.

Terolla on kattava kokemus laatuasiantuntijan ja toiminnankehittäjän tehtävistä sekä opetustehtävistä mm. ammattikorkeakoulussa ja oppilaitoksissa. Käytännön kokemus yhdistettynä positiiviseen ja asiakaspalveluhenkiseen otteeseen luovat pohjan monipuolisille, innostaville ja käytännönläheisille koulutuksille.

 

Palautteita Teron aiemmista koulutuksista:

”Erittäin selkeä ja hyvä koulutus. Tarpeeksi taukoja ja toimivaa vuorovaikutusta osallistujien kanssa”

”Kiitos erittäin hyvin toteutetusta koulutuksesta, selkeästä ulosannista ja tilanteiden avaamisesta omien esimerkkien kautta”

”Selvästi oman asiansa asiantuntija. Selkeäsanainen kouluttaja, eikä lainkaan puuduttava esitystapa”

”Hyvä ja mielenkiintoinen koulutus, ei tuntunut pitkäveteiseltä tms. Kouluttajalla hyvä ja realistinen ote asioihin. Kiitos :)”

Lisätietoja koulutuksen sisällöstä

koulutussuunnittelija Marja Hyttinen | marja.hyttinen@riveria.fi | 050 374 1066

Ilmoittaudu koulutukseen

Ilmoittautumislomake

Ilmoittaudu koulutukseen

Apua ilmoittautumiseen
Kesäyliopisto p. 013 244 2540 // kesayliopisto@riveria.fi

Lisätietoja koulutuksen sisällöstä

koulutussuunnittelija Marja Hyttinen | marja.hyttinen@riveria.fi | 050 374 1066

Kaikki täydennyskoulutukset