In English Russian Yhteystiedot Hanketoiminta Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymä
Digitaalinen markkinointiviestintä (45 osp)

Lieksa
Jaa
Etusivu > Hakijalle > Tutkinnon osat > Digitaalinen markkinointiviestintä (45 osp)

Kenelle?

Juuri Sinulle, joka kaipaat aiheeseen liittyvää ajantasaista lisätietoa ja osaamista. Toimit jo aiheen parissa työelämässä tai haet uutta potkua työllistymiseen. Jos olet yrittäjä tai olet aloittamassa yritys-toimintaa, tämä on hyvä lisä osaamiseesi.

Mitä?

Koulutuksen lähtökohtana on liiketoiminnan perustutkinnon tutkinnon osa:

  • Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto (30 osp)

Kokonaisuutta täydentää paikallinen tutkinnon osa:

  • Sähköinen kaupankäynti ja some-markkinointi (15 osp)
    • Facebook, Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok ja Snapchat

Voit suorittaa jommankumman tutkinnon osan. Se mahdollistaa opintojen jatkamisen myöhemmin liiketoiminnan tai tieto- ja viestintätekniikan perustutkinnossa.

Miten?

Koulutus toteutetaan monimuotokoulutuksena, jossa käytännönläheisessä ja työelämälähtöisessä toteutuksessa lähi- ja etäopiskelua täydentävät henkilökohtaiset aiheeseen liittyvät harjoitteet ja toteutukset. Itsenäinen opiskelu on osa kokonai-suutta. Arviointi tapahtuu työelämän työtehtävissä tai projekteissa.

Lähiopetusta/verkko-opetusta on keskimäärin kerran viikossa klo 16.30–20.00. Lähiopetus tapahtuu Riverian Lieksan toimipisteellä. Saat tarvittaessa ohjausta myös päivisin.

  • Koulutuksen toteutus: 16.8.2021–4.3.2022 Koulutus on maksutonta.
  • Hakuaika: 2.6.–8.8. > koulutuskalenteri.fi

Opettajina toimivat Olga Keränen, Merja Ryynänen ja Jarkko Turpeinen. Lisäksi asiantuntijaluentoja alan yrityksiltä.

Miksi?

Koulutuksen jälkeen osaat

  • suunnitella markkinointiviestintää ja sen sisältöjä
  • erilaiset markkinointiviestinnän ratkaisut
  • tuottaa verkkonäkyvyyttä monikanavaisesti sosiaalisen median ohjelmistoilla ja työkaluilla
  • seurata tuloksellisuutta ja vaikuttavuutta
  • ylläpitää verkkokauppaa
  • hoitaa verkkokaupassa tilauksiin ja asiakaspalveluihin liittyviä tehtäviä
  • myynnin edistämisprojektin tai kampanjan valmistelun ja suunnittelun